Hvert nytt punkt er en utfordring...

.....men vi gjør så godt vi kan.

tirsdag 10. november 2009

Oppsummering så langt.

Det har blitt veldig mye prøving og feiling så langt. Et gode er jo at jeg ikke lenger er så redd for å prøve forskjellige ting, siden det jo alltid (håper jeg) går ann å trykke avbryt. Viktig å lese før en trykker!!!!!

Når det gjelder første kursdag så gjorde vi fra Sunndal og Nesset oss noen tanker om det, og dette er MIN konklusjon:
- Det var enklest å følge med når kurslærer satt med sin pc og fikk de forskjellige tingene opp på storskjermen. Da kunne vi se hvordan det skulle se ut, og hvor vi skulle trykke.
- Når alle holdt på med sitt, var det lett at noen falt av lasset. Det beste var at kurslærer var streng og sa at nå skulle alle følge med (evt. tie stille..)
- Hvor mange visste egentlig hvordan de skulle bruke en minnepinne? Nesten ingen av oss.
- Synes ikke alle fremgangsmåtene er supergodt forklart. Det er ikke lurt å ta ting for gitt. Noen av oss kunne null om dette før vi startet.

1 kommentar:

Unknown sa...

Kjempebra kommentar, jeg har tatt meg den frihet å lage en lenke hit fra diskusjonsbloggen vår, det kan være flere som har synspunkter. Vi rekker jo ikke å forandre så mye på kursopplegget denne gangen, men det er uansett nyttig med slike innspill. Gjennomføringen av dette kurset er jo en læringsprosess for oss alle sammen, og det er temmelig variabelt hvordan ting fungerer, ser vi.

Hilsen Borghild