Hvert nytt punkt er en utfordring...

.....men vi gjør så godt vi kan.

lørdag 21. november 2009

Ting 11 - Organiser bøkene dine.


Dette var gøy! Det blir organisering av alle mine bøker om lappeteknikk.
Jeg har valgt librarything siden jeg har både norske, danske, engelske og japanske bøker i mitt quiltebibliotek. Dette var jo veldig greit å bruke.
Jeg var inne på grupper, men valgte ikke å melde meg på noen.

Den norske bokelskere så også grei ut.

Det var jo opptimistisk at ting 11 ble godkjent før jeg hadde vært borti den....
Siste kursdag var veldig bra! Vi ble utrolig mye klokere, og var enige om at de som ikke kom, gikk glipp av mye.

4 kommentarer:

sIngar sa...

i alle dager da mamma? har du blitt så aktiv på nettet? imponert:)

Marie sa...

Er det slutt på fellesblogg med Arne...?

Unknown sa...

Det var vel jeg som var litt snar der (kan gå litt i surr med alle bloggene jeg skal følge med på også!) Men nå har du i hvert fall gjennomført ting 11 ;-)

Hilsen Borghild

arnedro sa...

Ja, ho har svært bratt stigning på formkurva ho derre kona mi, både når det gjeld blogging og fjellvandring.