Hvert nytt punkt er en utfordring...

.....men vi gjør så godt vi kan.

torsdag 19. november 2009

Ting 10 - Musikk

Jeg var inne på Myspace og søkte på litt forskjellige, men jeg har ikke lyst til å registrere meg på ennå et sted. Tror ikke det blir så mye brukt. Men det kan jo være artig å titte innom der av og til.
Jeg rotet meg borti iTunes for noen år siden, og kjøpte noen sanger til iPod'en min. Det er jo veldig greit når en ikke ønsker hele albumet.

Jeg har kopiert dette fra diskusjonsbloggen for å kunne finne tilbake til det senere.
Her er et nettsted hvor du kan lage egne spillelister og dele med andre: http://www.mixpod.com/ Her kan du også utforme din egen avspiller, og enkelt overføre den til din egen hjemmeside, TWITTER eller blogg. I Blogger må du opprette en gadget som heter HTML/JavaScript (nr 3 i lista over "grunnleggende") og lime inn en kode du får oppgitt når du lagrer spillelista.
http://grooveshark.com/

Bodil fant dette i bladet Hjemme-PC, og det skal være et lovlig nettsted der man kan høre musikk (streaming). Her får man høre hele låter, og kan søke på lignende artister f.eks. Ønsker man å laste ned musikkfiler blir man vist til Amazon og Itunes.

Ingen kommentarer: