Hvert nytt punkt er en utfordring...

.....men vi gjør så godt vi kan.

tirsdag 24. november 2009

Ting 12 - Sosiale bokmerker



Dette har jeg aldri vært borti før. Jeg gikk inn på DinSide begynnerguide. Det var en grei innføring.
Gikk så inn på Del.icio.us. Siden jeg allerede har en Yahoo-konto, var det jo greit å melde seg inn.
Jeg vil helst ha ting på google leseren, og la inn en feeder der. Det fungerer, men jeg må nok bruke mer tid på å rydde opp. Har ikke klart for meg alle lure ting å gjøre ennå.

Det må jo være flott å bruke til f.eks. prosjektoppgaver som går igjen på skolene i kommunen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hadde du tenkt å fordype deg mer i dette, eller anser du deg som ferdig? Litt vanskelig å si hva du har fått ut av det ut fra det du skriver.

Hilsen Borghild

Cecilie sa...

Jeg har ikke tenkt å gjøre mere med dette nå. Men jeg har forstått mulighetene for senere bruk.