Hvert nytt punkt er en utfordring...

.....men vi gjør så godt vi kan.

mandag 7. desember 2009

Ting 13 - Egendefinerte søkemotorer.



Som alle andre hadde jeg problemer med Rolly. Etter å ha lest de andres erfaringer, virker den å være altfor "grovkalibret" for mitt bruk.

David anbefalte denne: http://www.zuula.com// Jeg gikk inn på den og prøvde litt forskjellig.
Søkte på quilting der jeg fikk 1.410.000 treff. På Stitchery (quilterelatert) fikk jeg 69.500 treff.

Søkte på Erlend Loe; der fikk jeg 142.000 treff,  det første var Wikipedia. Tror heller jeg går direkte dit.

Jeg tor ikke dette er noe for meg. Men nå vet jeg om at det finnes.

1 kommentar:

Unknown sa...

Mange har hatt problemer med Rollyo, men det skal visst gå litt bedre nå, etter det jeg forstår.
Ting 13 notert gjennomført :-)

Hilsen Borghild