Hvert nytt punkt er en utfordring...

.....men vi gjør så godt vi kan.

torsdag 17. desember 2009

Ting 20 - E-læring 2.0

Leste artikkelen av Richard MacManus om e-læring 2.0.
Gikk inn på Moodle som er gratis. Prøvde meg på et spansk-kurs. Lærte ikke så mye i første omgang.
Prøvde meg på noen Læringsrelaterte blogger. Når en kan lete så mange steder, er det jo utrolig hva en kan lære. Da er det jo kjekt at noen har lett for en på forhånd.
Prøvde Om bibliotek 2.0 på Squidoo. Kan være interessant.

Jeg har lært utrolig mye av dette kurset. Det har vært mye prøving og feiling. Er ikke så flink til å spørre, men jeg har surfet mye rundt på de andres blogger for å se hvordan de har løst problemene. Foreløpig har det bare blitt snusing på det meste, men jeg tror jeg har fått en viss forståelse av hva som skjuler seg bak de forskjellige "data"ordene. Hva jeg får til å bruke siden gjenstår å se, jeg har i hvert fall denne bloggen som "oppskrift".

Ingen kommentarer: