Hvert nytt punkt er en utfordring...

.....men vi gjør så godt vi kan.

tirsdag 8. desember 2009

Ting 14 - Personlige forsider eller startsider

Jeg gikk inn på iGoogle og logget meg inn med min gmailadresse.


Jeg laget en ny heading med en søt liten hvalp, la min og 23ting-diskusjoner inn som bokmerker. La også inn været for både Ålesund og Trondheim siden jeg bor sånn midt i mellom. Jeg fjernet VG-nyhetene og Dagbladet, men la til NRK med distriktsnyheter.
Det er greit å ha oversikt over gmail-kontoen der, den blir ikke sjekket så ofte.
Elementene ble flyttet rundt. Beholdt klistrelappen og la til kallender.

Det kjekke med denne siden er jo at jeg kan få samlet mye på en plass, og at jeg stadig kan endre etter som jeg finner ut hva som er greit eller ikke å ha der. Jeg regner meg som ferdig med ting 14 nå.
Tingene mine kom i litt feil rekkefølge siden Ragnhild og jeg hadde felles lørdagsvakt og ville jobbe med samme tema.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ting 14 er notert, flott!

Hilsen Borghild